Hain perjantai-iltana postista paketin. STY:ni muisti minua aivan ihastuttavilla asioilla. Nalle-teemaan oli mahtunut todella paljon erilaisia, toinen toistaan ihanampia juttuja, mm.käsinpainettuja nallekuvia, käsintehtyjä nallenappeja, nallestoppareita, nallekangasta, karhu-piparimuotti. Yo-Yo-laitetta en olekaan koskaan kokeillut, enkä myöskään päällystettäviä vaahtomuovineliöitä tai nyörinpunontaa. Tämä on virikepaketti myös, sillä uusia tekniikoita on mukava päästä oppimaan. Ompelulangat ovat aivan ihanan värisiä, liukuvärjätty erityisesti mieleeni. Heli Pukin postikortit ovat sellaisia, joita olen messuilla ihastellen katsonut, mutta en vielä ostanut.

1018311.jpg

Paketissa oli myös nalle-enkeli, joka on STY:ni mukaan "arjen suojelusenkeli, joka on ladattu lämpimillä ajatuksilla" ja sen STY:ni voi kaukoladata uudestaan milloin vain. Voi, olen kyyneeleet silmissä liikutuksesta. Tämä kolahti suoraan, ja tämä arjen suojelusenkeli tulee olemaan minulle tärkeä.

1018321.jpg

STY:ni on ommellut Puttipajan nalleen mekon ja upeat siivet. Kiitän ja niiaan nallesta ja paketista - se on hyvän mielen paketti, jonka antaja on miettinyt minua ihan oikeasti.

1018323.jpg