Eilen sain valmiiksi tyttäreni pontson, mutta se odottaa vielä hapsuttamista. Olin niin innoissani eilen tulleista langoista, että aamulla piti ennen töihin lähtöä kokeilla vihertävää puuvillalankaa ja miten se taipuu Salomonin solmuille. Työ lähti "puolihuolimattomasti" mukaan töihin, ja koulutuksessa takapenkissä kapea, pitkä huivi oli puolen päivän jälkeen valmis (koko aikaa en toki sitä kehdannut virkata). Totesin kyllä mielessäni, että keskityin itse koulutuksen antiin huomattavasti tiiviimmin kuin normaalisti, ja ilmeisesti juuri siitä syystä, kun hermot lepäsi virkkuun kanssa. Olin aivan vastaanottavainen päivän annille :) Tosi ihana lanka tämä Lankakorin No2, vai bambuinen virkkauskoukkuko sen lystin siihen toi? Vihreän limen eri sävyt huivissa ovat todella kauniit.

146508.jpg

146511.jpg

Tänään tuli postissa Jari Mäeltä kirje: Kool Aidit. Ei kun vyyhteämään, kun oikeasti olisi pitänyt alkaa jo iltapesuille ja -pisuille. Muut katsoivat tv:tä ja minä kannoin kattiloita ja jatkojohtoja pihalle, koska oli ihan pakko päästä kokeilemaan tuota paljon puhuttua värjäystä. Minulla on pihalla vanha, yksilevyinen sähköhella ja se toimikin hienosti värjyshommissa. Ulkona ehti tulla jo niin pimeä, että en tiedä mitä aamulla minua odottaa pyykkitelineessä... Tässä märkänä oleva tulos. Värjäämisestä myöhemmin lisää, jos nämä onnistuivat.

146510.jpg