Kiitos kehuista - Terho todellakin näyttää iloiselta pikkuveijarilta ihan luonnostaankin! Ja veijari-luonteinenkin se on. Luulenpa, että moni muukin kuin minä on kuvitellut kilpikonnan vain laahustavan hitaasti tai löhöilevän leppoisasti. Kommenteissa minua kehoitettiin olemaan kuin Terho, eli leppoisasti huilaten. Kunpa näkisitte millainen marathonjuoksija tämä kaveri onkaan. Tänään se on tuntitolkulla ravannut terraariota ja olohuoneen lattiaa ristiin rastiin sekä kiipeillyt kuin vuorikiipeilijä, ja vasta yöunille kävi rauhoittumaan. Ei minun kuntoni vielä kestä tuota Terhon vauhtia :)

En minäkään enää tänään jaksanut toimettomana olla. Sain pari päivää sitten inspiraation Kaisan sivuilta kestositeisiin. Muutaman vuoden olen jo haikaillut sellaisten perään, sillä kertokäyttöiset aiheuttavat minulla ongelmia. Iso Gnu:n ystävällinen kommentti johdatti minut Uhoavan Gnu:n sivuille lähemmin katsastamaan kestositeitä. Sieltä löytyikin kullanarvoinen linkki Kestovaippainfoon ohjeisiin ja ideoihin. Luettuani koko sivuston, päätin hieman katsastella kankaitani ja loppuilta menikin siteitä tehdessä. En olisi malttanut lopettaa millään. 11 valmista tuli, vain nepparit puuttuvat. Huomenna taidan jatkaa. Laitoin myös tilauksen materiaaleista Kangastukkuun.

578702.jpg

EDIT: Löysin äsken hyvän kuvallisen ohjeen kestositeen valmistamiseen: http://marjapuuro.vuodatus.net/blog/361854 . Itse valmistin suurimman osan lähes samanlailla, muutamaan käytin Reimatecin kangasta lisäsuojana.