Sain perjantaina SNY:ltä toukokuun paketin, joka onkin tämän kierroksen viimeinen. Jälleen kovasti mieluinen paketti tuli! Salainen neuleystävä käsirasva oli tosi kiva juttu.

1569891.jpg

Kiitos! Samalla paljastui kuka minua on muistanut salaisesti tämän kevään aikana ja pitänyt minua jännityksessä. Hän on Katariinan kammarista Naumanni. Se on minulle uusi blogi, jonka mielelläni lisään suosikeihini. Todella paljon kiitoksia ihanista muistamisista, olen iloinen!

Olen kerrassaan hermonut blogilistaan, joka ei näytä muiden päivityksiä, ja joka päättää mitä olen lukenut ja mitä en. Olen viime aikoina tietämättäni jättänyt lukematta tärkeistäkin asioista, eritoten yhdestä olen äärimmäisen pahoillani. Olen nyt siirtänyt pikku hiljaa suosikkilistaani Google readeriin sekä Blogispottiin. En ole jättämässä Blogilistaa vielä, vaan seuraan tilannetta ja opettelen käyttämään noita muita vaihtoehtoja.

Sain kutsun myös Raverlyyn. Olen aika lailla out tuosta systeemistä, mutta olen iloinen kun löysin mm. suomalaisten värjäreiden keskustelupalstan. Kunhan vain oppisin sinne kirjoittamaan. Ei ole ollut vielä aikaa paneutua asiaan. Olen siellä nimimerkillä Kangaskasa.