Meillä on murkut olleet kipeinä, tauti alkoi jo 1,5 viikkoa sitten. Kova kuume, hirvittävä päänsärky ja vielä kovempi kurkkukipu sekä rakkuloita nielussa. Lääkäri totesi enterorokon ja määräsi paria särkylääkettä. Syömisestä ei ole tullut mitään, ja juominenkaan ei oikein onnistunut. Kun toinen parani viikon taudistaan pikku hiljaa, niin toinen sairastui. Olen maanitellut syömään ja juomaan, mutta edes jäätelö ei ole mennyt kunnolla alas. Särkylääkettä ja kurkkutabletteja, niilläkin pystyy elämään.

Löysin tämän ihastuttavan vanhan peltilaatikon metsän laidasta kesällä. Vein sen läheiseen kioskiin, jos vaikka joku pikku-tyttö on kadottanut korulaatikkonsa. Itse asiassa toivoin saavani rasian itselleni, sillä olen himoinnut tuollaista jo pitkään. Vähän aikaa sitten kioskin täti antoi rasian minulle, ja sanoi ettei sitä ole kukaan kaivannut. Lommoillahan se on, ja saranatkin jo menneet rikki, mutta se on upea! Se on nyt minun aarteeni!

Nalle Four Seasons Kevät, koko 39. Paino 82g. Nämä sukat ovat olleet ns. reppuneuleena, eli kulkevat milloin minnekin, ja neulon niitä kun on luppoaikaa, esim. autossa poikaa treeneistä odotellessa.

Syksyn uudesta Novitan värikartasta Seiska Veikkaa, malli muodostui neuloessa. Oikeaa, nurjaa ja nostettuja silmukoita. Koko 38. Paino 98g, puikot 3,25 Knit Pro Symfoniet.

Molemmat sukat menevät Sukkasadon Heinälatoon

Nyt minä lähden pakkaamaan laukkua ja valmistautumaan superrrrrrentouttavaan naisten viikonloppuun. Otan kameran mukaan, ja toivon saavani lisää syksyisiä kauniita valokuvia muistoksi. Kaikille teille mukavaa viikonloppua ja virkistävää syystunnelmaa!